Terug naar Nieuwsoverzicht

Acushnet, Ricoh en Monte Rei verlengen partnerschap

De afgelopen jaren waren de samenwerkingen tussen Acushnet, Ricoh en Monte Rei Golf & Country Club met de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie zodanig goed dat ze per januari 2019 hun samenwerkingen continueren voor een jaar.

Ricoh
Als expert op het gebied van document- en informatieprocessen (papier en digitaal), draagt Ricoh bij aan het optimaliseren en verduurzamen van de organisatie van de NGF. De verlengde samenwerking krijgt meer accent op relatiemarketing en uit zich in diverse masterclasses, pro-ams zoals tijdens het National Open en de Business Challenge, de bedrijfscompetitie. 

Monte Rei
De Portugese golf- en countryclub Monte Rei is een van de partners van de NGF en blijft als uitvalbasis dienen voor de wintertrainingen van de Oranje-selecties. Mede door dit partnerschap wordt het mogelijk gemaakt om Oranjetrainingen te houden onder betere weersomstandigheden in de winterperiode. De selecties van de NGF zullen in deze periode verschillende trainingen afwerken. De golfbaan van Monte Rei is GEO-gecertificeerd.

Acushnet 
Vanuit hun volledige en enige toewijding aan de golfsport is de NGF ook trots op de lange samenwerking met Acushnet, om samen golf binnen Nederland naar een hoger niveau te brengen. De nationale selecties worden gekleed met Footjoy en de equipement is van Titleist, beide zijn een van de merken van Acushnet.

Samen met hoofdsponsor van het Nederlandse golf, ING Private Banking, blijven ook de Nederlandse Loterij, TeamNL en Deloitte verbonden aan de NGF.